torsdag 26. januar 2012

Dette er meg

Dette er meg

Jeg er en "jente" på 34 år. Jeg er gift, har to barn og en liten hund på 1,5 år.

Jeg er selvstendig næringsdrivende, med egen hudpleiesalong.

Jeg bor i Gursken, en passe stor bygd i Sande kommune i Møre og romsdal. Verdens vakreste sted i både orkan og sommersol. Her på en øy i havgapet er vi vandt med alle 4 årstider (og kansje noen nye) som skifter fortere enn d er mulig å følge med. Dette synest jeg er fasinerende og en god grunn for å bli boende her vi er.

Jeg elsker å være ute når det blåser, å lage mat, å ha en fin fest med mine venner, å dra på camping med vogna vår, gå turer i skog og fjell, å gå på ski, å reise, å lese, å se en god film dypt i sofakroken

I bloggen min tenkte jeg å skrive litt om glutenfri baking (gutten vår på 12 år har cøliaki), "vanlig" baking, matlaging, kakepynting, jobben min, hunden vår Teodor og kansje enda mer etter hvert. Vil prøve å lage en litt variert blogg, der du kan få både inspirasjon, tips og råd


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...